Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Nowe logo, ta sama jakość. Sportowy i dynamiczny charakter marki podkreślony przez projektantów

Dodano: 19/12/2017 - Nr 51 z 20 grudnia 2017
PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki widocznym zmianom graficznym jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę. VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, kojarzona przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Wykorzystywana jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team. VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Dotychczasowy element płomienia–liścia obecny w logotypie został uproszczony do postaci „płynących” równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Odświeżonej VERVY nie zabraknie podczas tegorocznej 40. edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej,
     
41%
pozostało do przeczytania: 59%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów oraz lektora na gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas [email protected]

W tym numerze