Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

FAKTUROWANIE CORAZ PROSTSZE – PEF POMOŻE PRACOWNIKOM ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Dodano: 04/06/2019 - Nr 23 z 5 czerwca 2019
W kwietniu br. wprowadzony został obowiązek odbioru ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przy realizacji zamówień powyżej 30 tys. euro. Od sierpnia 2019 roku obowiązek ten będzie dotyczył wszystkich zamówień. Dzięki temu, że stworzono Platformę Elektronicznego Fakturowania, będzie to wygodne oraz znacznie ułatwi i przyspieszy pracę – PEF jest bowiem kompletnym narzędziem, które pozwala na wystawianie, przesyłanie i odbieranie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Stworzenie PEF-u najbardziej wpływa jednak na funkcjonowanie sektora administracji publicznej. Aby w pełni zrozumieć jaki wpływ ma PEF na funkcjonowanie administracji publicznej i codzienne życie jej pracowników, poprosiliśmy o komentarz osobę zaangażowaną w realizację projektu – Dominika Wójcickiego, dyrektora Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii. Dyrektywa UE narzuciła podmiotom publicznym, realizującym zamówienia publiczne, obowiązek odbierania
     
35%
pozostało do przeczytania: 65%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów oraz lektora na gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas [email protected]

W tym numerze