Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Propaganda kryzysu nie działa. PO szuka winnych

RYS. RAFAŁ ZAWISTOWSKI
RYS. RAFAŁ ZAWISTOWSKI
Dodano: 12/09/2023 - Nr 37 z 13 września 2023

Jesienią 2022 roku Donald Tusk uznał, że znalazł cudowną broń w walce z PiS. Propaganda kryzysu miała przekonać Polaków, że pod rządami Zjednoczonej Prawicy czeka ich już tylko płacz i zgrzytanie zębów. Koniec lata 2023 roku przynosi zwyżkę notowań partii Jarosława Kaczyńskiego. Totalniacy szukają kozłów ofiarnych.

Początek września to mocna ofensywa wyborcza Prawa i Sprawiedliwości. Programowe propozycje dotyczą zarówno spraw społecznych i gospodarczych, jak i edukacyjnych oraz zdrowotnych. Nawet przeciwnicy PiS przyznają, że są to pomysły przemawiające do wyobraźni wyborców i wyborczyń. W artykule „Opozycjo, larum grają. PiS nie próżnuje. Obudźcie się! Obudźmy się wszyscy” prof. Andrzej Rychard na łamach „Gazety Wyborczej” mówi o „uderzeniu siłą konkretu”, odnosząc się w ten sposób do propozycji programowych PiS. Mówiąc ściśle – nazywa tak pierwszy z nowych projektów rządzącej partii, czyli „Przyjazne osiedle”. I z obawą odnotowuje powakacyjne, rosnące

     
16%
pozostało do przeczytania: 84%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów oraz lektora na gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas [email protected]

W tym numerze