Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Nowinki ekonomiczne

Dodano: 10/07/2012 - Nr 28 z 11 lipca 2012
Odpowiedzialny biznes – odpowiedzialna promocja Zdaniem KIG media mogą odgrywać kluczową rolę w promocji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w Polsce i poszerzaniu kręgu przedsiębiorstw odpowiedzialnych. Podczas konferencji „Jak informować w mediach o aktywności CSR?” zaprezentowano m.in. opinie przedstawicieli mediów na ten temat. Zdaniem Wiktora Świetlika z Centrum Monitorowania Mediów SDP, CSR musi istnieć, bo „jest wpisany w system”. Według Marcina Piaseckiego, wydawcy „Dziennika. Gazety Prawnej”: „łatwo myli się CSR z filantropią. Tymczasem CSR to proces – zachęta m.in. do działań proekologicznych czy na rzecz społeczności lokalnych”. Tomasz Brzozowski (Impresja Studio Promocji), prezentując konkurs o tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”, podkreślił, że w Polsce jest wiele firm, które mogą być wzorem dla innych. (inf. wł.) Z Afryki i Indonezji do Połańca Koleje rozpoczęły realizację przewozów biomasy na potrzeby branży energetycznej z
     
75%
pozostało do przeczytania: 25%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów www.gazetapolska.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gazetapolska.pl

W tym numerze

  • FOT. PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ

    Kontrofensywa prawicy

    Zamiast iść po utracie władzy w rozsypkę, co często zdarza się w podobnych sytuacjach, PiS zjednoczył się z Suwerenną Polską. Odmłodzenie nastąpiło nie poprzez bunt przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu...
    Piotr Lisiewicz
  • FOT. ANDRZEJ HULIMKA/FORUM

    Miliony dla spółki Tokarczuk. W tle biznesmen od interesów w Rosji

    Sundog, spółka o kapitale 145 tys. zł, założona m.in. przez Olgę Tokarczuk, otrzyma od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości niemal 17 mln zł na technologię do tworzenia gier komputerowych. Jak...
    Grzegorz Wierzchołowski
  • FOT. TOMASZ GZELL/PAP

    Złote dzieci Tuska

    Kiedy niniejszy tekst trafia do druku, mija kolejny dzień od momentu, kiedy najpopularniejszym tematem w serwisie X (dawniej Twitter) jest „myrchowanie”. Jak to się stało, że po roku od wyborów to...
    Wojciech Mucha
  • RYS. RAFAŁ ZAWISTOWSKI

    Bruksela nie lubi już Tuska?

    Ostatnie tygodnie pokazują, że Berlin i Bruksela zrezygnowały z podtrzymywania mitu Tuska jako ważnego i skutecznego polityka na arenie międzynarodowej. Można wręcz odnieść wrażenie, że uśmiechnięty...
    Dawid Wildstein
  • FOT. ISAIAH J. DOWNING/REUTERS/FORUM

    Przepis na zwycięstwo

    Dziesiątki tysięcy głosów w poszczególnych stanach mogą zdecydować o tym, kto zostanie kolejnym prezydentem USA. Obydwie kampanie mają ten sam cel – nie dopuścić do tego, by potencjalni wyborcy...
    Maciej Kożuszek
  • FOT. PAP/JERZY KOŚNIK, PAP WOJTEK SZABELSKI

    Byście byli jednego ducha i jednej myśli

    Tertulian, żyjący na przełomie I i II wieku po Chrystusie, wybitny pisarz i apologeta katolicki, znał doskonale krwawe represje wobec chrześcijan rozpętane przez cesarza Domicjana, na własne oczy...
    Tomasz Panfil